سایت Alexa
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 22 / 1 / 1390برچسب:سایت Alexa,
نویسنده : سروش

 خیلی از شما دوستان که خواننده وبلاگ ما هستید، یک وبلاگی از خود دارید و مطالب مختلفی را می نویسید. شاید از خودتان پرسیده باشید که وبلاگ شما در دنیای اینترنت در چه رتبه و مقامی قرار دارد، چه کسانی با شما تبادل لینک کرده اند و سوال هایی از این قبیل که برای نویسنده یک وبلاگ بسیار مهم است.

اکثر شما دوستان با سایت Alexa آشنا هستید که یکی از منابع معتبر برای اطلاع از وضعیت سایتها و وبلاگ های مختلف جهان است و حتما شنیده اید که فلان موتور جست و جو در این ماه اول شد و فلان سایت از نظر بازدید از سایت دیگر پیشی گرفت، که بسیاری از این آمار از سایت Alexa گرفته می شود.

قصد دارم سایتی را معرفی کنم ایرانی که اطلاعاتی مانند سایت Alexa را در اختیار شما قرار می دهد اما در گستره ای بزرگتر. این سایت که با همان نام Alexa هست فقط با این تفاوت که با دامنه IR. و زبان فارسی (زبان انگلیسی، زبان پیش فرض است) قابل دست رسی است.

اطلاعات سایت بسیار کامل و خوب است، به صورتی که شما را برای داشتن یک وبلاگ خوب کمک می کند. در کل اطلاعاتی چون: آدرس وبلاگ شما از نظر یادگیری، کلمات کلیدی، حجم کدهای به کار رفته، رتبه شما در گوگل و الکسا و Technorati، بررسی معتبر بودن XHTML و CSS و RSS، صفحات ایندکس شده در موتور های جست و جو معروف، لینکهای داده شده به شما، اطلاعات دامنه شما و … در اختیار شما قرار می دهد.

فقط یک نکته که همچنین در خود سایت هم گفته اینه که توجه کنید که این اطلاعات با زدن www و بدون آن ممکن است تغییر کنه، همان طور که برای ما در حالت بدون زدن www بهتر بود که باید بیشتر به این شکل باشه چون کمتر از www استفاده می شه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب